Rotterdam | 32 – 40 uur
Voel jij haarfijn aan wat een klant nodig heeft, vaak al voordat ze het zelf doorhebben? Als Key Account Manager ben je het commerciële verlengstuk van onze operatie. Collega’s uit de uitvoering geven commerciële signalen aan jou door en jij weet precies hoe je daarop inspeelt. Of het nu gaat om een contractverlenging, uitbreiding van de dienst op een veranderende klantvraag: jij zit er bovenop.
Je bouwt duurzame relaties op, verdiept je in de klant en zorgt dat we altijd relevant blijven. Jouw kracht zit in het herkennen van commerciële kansen binnen bestaande samenwerkingen én in het realiseren van concrete resultaten.
Ben jij iemand die graag het gesprek verdiept, relaties versterkt en commercieel denkt vanuit partnership? Dan is dit jouw ideale nieuwe baan!
Je start de dag thuis, op ons kantoor in Rotterdam of onderweg naar een klant die je inmiddels goed kent. Het echte werk begint vaak al zodra je een commercieel signaal oppikt van een van onze adviseurs. Zo is een woningcorporatie uit jouw portefeuille bezig met het afronden van een grote renovatie. Nieuwe installaties, waterkwaliteit opnieuw waarborgen — dat vraagt om deskundig advies op het gebied van legionellapreventie.
Voor jou hét moment om weer eens langs te gaan voor een kop koffie. Jij kent de klant, weet hoe ze werken en wat er speelt. Je bespreekt hun situatie, denkt mee en laat zien waarom het slim is om dit bij ons neer te leggen.
Later op de dag rijd je door naar een zorginstelling in Dordrecht, waarmee je al een goede klantrelatie hebt opgebouwd. Je bent er niet voor het eerst, maar nu met een nieuw voorstel. Jij bent degene die de samenwerking verdiept, uitbreidt en verder brengt.
Terug op ons kantoor in Rotterdam werk je je afspraken uit, stem je af met collega’s uit de operatie en stuur je bij waar nodig. Jij weet als geen ander: in key accounts zit veel groeipotentieel. Door goed te luisteren, scherp te signaleren en proactief te handelen, zorg je ervoor dat we waarde blijven leveren en commercieel blijven groeien.
Bij Normec AcquaServa vind je een prettige, informele werkomgeving in een ambitieuze organisatie die je veel vrijheid geeft in de uitvoering van je werk. Je kunt rekenen op een warm welkom van je collega’s. Bovendien krijg je in ruil voor jouw inzet:
Het salesteam (binnen- en buitendienst) waarin je komt te werken bestaat op dit moment uit zes zelfstandige en gezellige collega’s. Het is een klein maar ambitieus team, waar hard werken centraal staat — maar waar we ook zeker de behaalde successen met elkaar vieren. We zijn open en helpen elkaar waar nodig.
Als je niet thuiswerkt of onderweg bent naar klanten, dan ben je aan de slag op ons kantoor in Rotterdam. Vanuit Den Haag, Dordrecht, Breda, Roosendaal of Gouda ben je er zo. Je leaseauto parkeer je gewoon op ons eigen terrein, waar je gelijk je accu kunt opladen. Je werkgebied ligt voornamelijk in Zuid-Holland, Utrecht en West-Brabant.
Onze snelgroeiende organisatie bestaat uit een enthousiaste club van 150 mensen, allemaal met een grote passie voor onze dienstverlening. Wij hebben een innovatieve cultuur en stralen één team uit. Onderlinge verbondenheid vinden we erg belangrijk, en bij iedereen kun je makkelijk binnenlopen. We hechten veel waarde aan een goede werk-privébalans en organiseren regelmatig sociale (en sportieve) uitjes.
Normec AquaServa is een onafhankelijk adviesbureau voor gebouwveiligheid, met eigen vakmensen door heel Nederland en gevestigd in Rotterdam (en een vestiging in Assen). Al sinds 1999 houden wij ons bezig met advies over waterveiligheid, bacterievrij water, legionellabestrijding en het beheer van waterinstallaties. We zijn onderdeel van de Normec Group; dé nummer één op het gebied van testen, inspecteren, installeren, certificeren en compliance.
Normec, opgericht in 2016, is een ambitieuze, onafhankelijke en snelgroeiende organisatie met een Buy & Build-strategie gericht op testen, inspecteren, certificeren en compliance (TICC). Onze specialisatie stelt organisaties in staat om veilig, efficiënt en kosteneffectief te innoveren. Door de jaren heen is Normec aanzienlijk gegroeid en is het uitgegroeid tot een van Europa’s toonaangevende kwaliteits- en veiligheidsspecialisten, met meer dan 5.500 mensen in dienst op 50 locaties. Tot op heden heeft het bedrijf meer dan 75 overnames afgerond in 9 landen en is het actief in 4 divisies.
Iets voor jou? Laten we kennismaken
Voor meer informatie over de functie en de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Matthijs Sigtermans, Salesmanager, via 06- 50 969 383. De sollicitatieprocedure bestaat uit een kennismakingsgesprek met Matthijs (je toekomstige leidinggevende), gevolgd door een assessment en een tweede gesprek met de commercieel directeur.
Ben je enthousiast en herken jij jezelf in wat wij zoeken? Solliciteer vandaag nog door je cv en motivatie met ons te delen – we kijken uit naar je reactie!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Stuur uw vraag en contactgegevens naar [email protected] of gebruik het contactformulier en wij nemen spoedig contact met u op. Liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor u klaar. U kunt ons telefonisch bereiken op: +31 880 062 500.
Wilt u een vrijblijvende offerte aanvragen? Normec AquaServa denkt graag effectief met u mee.